مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06اقتصادي

گرگان تنها شهر کشور که 150 هکتار بافت تاریخی منسجم دارد


شهردار گرگان به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره کرد و گفت: گرگان 150 هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی در برنامه تلویزیونی شبکه جهانی جام جم اظهار کرد: استان گلستان به ویژه شهر گرگان یک پهنه طبیعی بسیار غنی و بی بدیل دارد و تلاش ما این است جاذبه های گردشگری و طبیعی را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برندسازی شهر گرگان تصریح کرد: در پروژه های گردشگری مانند شهربازی مدرن و بازار هفت شهر و در ادامه تله کابین رویکرد ما برندسازی شهر گرگان است.

سبطی به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره کرد گفت: گرگان 150 هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.

بافت تاریخی گرگان بافت تاریخی گرگان   * با بهره برداری از پروژه های عمرانی ظرفیت اشتغالزایی 11 هزار نفر ایجاد خواهد شد/ تنوع حضور قومیت های مختلف هویت خاصی برای شهر گرگان است شهردار گرگان به پروژه های عمرانی در دست اجرا اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه هایی که امسال و سال 1401 در دستور کار قرار دارند، ظرفیت اشتغالزایی برای 11 هزار نفر ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگان تنها شهر کشور که 150 هکتار بافت تاریخی منسجم دارد

گرگان تنها شهر کشور که 150 هکتار بافت تاریخی منسجم دارد