مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06سياسي

زنجانی ها میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» می شوند


در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، زنجانی ها میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» با محوریت شهید سلیمانی خواهند بود.

- امیر نعمتی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در زنجان  از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: سومین برنامه از مجموعه برنامه های کاروان هنری روایت حبیب با محوریت شهید سلیمانی 18 و 19 آذر ماه 1400 در زنجان برگزار خواهد شد.

  وی با بیان اینکه کاروان هنری روایت حبیب متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است، افزود: این رویداد فرهنگی هنری توسط ستاد مرکزی و غرفه دل نوشته هایی برای حاج قاسم، و برپایی موکب و نمایشگاه عکس و آثار تجسمی را از دیگر برنامه های اجرایی این رویداد فرهنگی هنری اعلام کرد.

 رییس حوزه هنری استان زنجان به ویژه برنامه حضور کاروان هنری روایت حبیب در زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: نصب و رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری شب خاطره با حضور شخصیت های هنری و مذهبی ملی و استانی از ویژه برنامه های است که در روزهای 18 و 19 آذر ماه 1400 (روزهای پنجشنبه و جمعه) در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

نعمتی در ادامه ضمن قدردانی و تقدیر و تشکر از همراهی و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) و مجموعه حسینیه اعظم زنجان در برگزاری این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» می شوند

زنجانی ها میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» می شوند