مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-06اقتصادي

برکت دارایی در بخشش آن به نیازمندان است


در آستانه فصل سرما، خیّر جوان قمی 50 میلیون تومان برای خرید مسکن خانواده محسنین کمک کرد.

- سید محمد رضا میره ای، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه یکی از خیران قمی با پرداخت کمک هزینه خرید مسکن، زمینه تأمین سرپناه برای یک خانواده طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کرده است، بیان کرد: کارشناسان توسعه مشارکت های مردمی با مراجعه به محل کار این نیکوکار گرامی که مجهول ماندن هویتش را خواستار شده، 50 میلیون تومان کمک این خیر را به عنوان کمک هزینه خرید مسکن یکی از خانواده های محسنین تحت حمایت را دریافت کردند.

میره ای با بیان اینکه این خیّر معتقد است اموالی که خداوند به ما عطا کرده، نزد ما امانت است اظهار کرد: وی برکت دارایی ها و اموالش را در بخشش آن به نیازمندان می داند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه مردم به ویژه نیازمندان به دلیل گران شدن خانه و رهن و اجاره در فشار هستند خواستار کمک های بیشتر خیران برای تأمین سرپناه افراد بی بضاعت شد.

میره ای در پایان گفت: شماره کارت 6037991199520952 و شماره حساب 0170007000004 با کد شناسه 332263 نزد بانک ملی برای همین کار خداپسندانه در نظر گرفته شده و خیرین گرامی می توانند از این طریق کمک های خود را اعطا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت دارایی در بخشش آن به نیازمندان است

برکت دارایی در بخشش آن به نیازمندان است