مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06سياسي

خاصیت اغواگری رسانه در جریان های اجتماعی


مسئول دفتر فضای مجازی سراج چهارمحال و بختیاری با اشاره به خاصیت اغواگری رسانه، گفت: این ویژگی ممکن است سبب شود که جریان ها و حرکت های اجتماعی برای عنوان مطالبات خود از اصل و ماهیت خواسته خود فاصله بگیرند، - بنابراین برای اینکه این حرکات اجتماعی از هدف اصلی خود جدا نشود، باید سواد رسانه ای مردم افزایش پیدا کند.

یزدان یگانگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش مهم رسانه ها در مدیریت بحران ها، اظهار کرد: رسانه امروز تعیین کننده قدرت ها و ابزار بسیار مهمی برای پیاده کردن نقشه ها و امور بوده و در شکل دهی یک جریان بسیار اثرگذار است.

وی افزود: با ظهور فضای مجازی، قدرت رسانه بیشتر نمود پیدا کرده است، در گذشته روزنامه های مکتوب، خبرگزاری ها و رادیو حرف نخست را در اطلاع رسانی می زد، اما امروزه با اضافه شدن فضای مجازی، رقبای جدید رسانه ای نیز وارد میدان شده اند و کسی که بتواند در این فضا قدرت را به دست بگیرد، می تواند اتفاقات مثبت یا منفی را رقم بزند.

مسئول دفتر فضای مجازی سراج چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قدرت رسانه باید سازمان دهی شده باشد، ادامه داد: همانند بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، رسانه باید در ایران طبق برنامه ریزی به پیش حرکت کند، باتوجه به ماهیت و خاصیت اغواگری رسانه، امکان دارد جریان ها و حرکت های اجتماعی برای عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاصیت اغواگری رسانه در جریان های اجتماعی

خاصیت اغواگری رسانه در جریان های اجتماعی