مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-06اقتصادي

حدود 13 درصد از جمعیت شهرستان رشت واکسینه نشده اند


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه براساس آمار اعلامی جدید جامعه هدف در شهرستان رشت، تعداد 108 هزار و 592 نفر معادل 12.

8 درصد تزریق دز اول را تا امروز انجام نداده اند، - گفت: با اختصاص دو دستگاه اتوبوس روند واکسیناسیون سیار در حاشیه شهر و مناطق شلوغ شهر آغاز شده است.

علی فتح اللهی در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان ما با فرهیختگی، علم و آگاهی نشان دادند آنچه که به مسائل کشور مربوط است را دنبال می کنند و نسبت به این اتفاقات بی تفاوت نیستند؛ قشر دانشجو به نوعی رسالت افزایش آگاهی جامعه را دارد و با یک ادبیات صادقانه و کارشناسانه، تحلیل ها را ارائه می دهند؛ باید از بیان و ارائه مشکلات این قشر بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن روز پرستار افزود: در ایام کرونا مصائب و گرفتاری های پیش آمده، پرستاران ما زینبی ایستادند تا از بار درد و اندوه بیماران بکاهند و حتی در این مسیر شهدایی را هم تقدیم کردند و یک اقدام بزرگ عاشورایی را در این برهه از زمان رقم زدند.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه تغییرات در وضعیت رنگبندی پیام های بسیار مهمی و هشدار را در پی دارد، گفت: پیام این تغییر رنگبندی این است که اگر در فرآیند رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 13 درصد از جمعیت شهرستان رشت واکسینه نشده اند

حدود 13 درصد از جمعیت شهرستان رشت واکسینه نشده اند