مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-06اجتماعي

برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه اردوهای راهیان نور گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 1401-1400 به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است.

- ایسنا/کرمان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه اردوهای راهیان نور گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 1401-1400 به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است.

صدیقه مرادی گفت: هدف اصلی اردوهای راهیان نور، زنده کردن یاد شهدا در دل ها و جان های افراد جامعه است؛ این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم؛ باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد، کسی که یاد شهدا در دلش زنده باشد درمی یابد که باید راه شهدا را ادامه دهد و وظیفه اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به دست آمده بشناسد و در راستای ترویج فرهنگ شهادت همت گمارد.

وی افزود: نیاز است که از فرصت اردوهای راهیان نور بهره ببریم و پیام شهدا را منتقل کنیم؛ باید راه و رسم شهدا را به عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امامشان زمین نماند و درخت این انقلاب را با خون خودشان آبیاری کردند، در همین زمینه با مشورت ها و صحبت هایی که با پیشکسوتان و فعالان جبهه ی فرهنگی انقلاب شده، اولویت هایی برای رویکرد اصلی در برگزاری اردوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است

برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی در دستور کار است