مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06سياسي

300 هزار واحد مسکونی فرسوده، 2 ساله نوسازی می شود


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تداوم مأموریت های دولت سیزدهم در حوزه بازآفرینی شهری اعلام کرد: شرکت بازآفرینی شهری ایران طی دو سال 300 هزار واحد مسکونی فرسوده را نوسازی خواهد کرد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز 15 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در محل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسن احمدی نوری سرپرست شرکت و تاکید بر اهتمام ویژه از سوی سید محمد آیینی، مدیرعامل جدید شرکت نسبت به انجام مأموریت های محوله این مجموعه برای ایجاد تغییرات و تحول در حوزه بازآفرینی شهری، اظهار داشت: امیدوارم با انتخاب محمد آیینی به عنوان مدیرعامل شرکت شاهد انسجام و تداوم مأموریت های دولت سیزدهم در حوزه بازآفرینی شهری باشیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی دو مأموریت عمده در حوزه حمل و نقل و همچنین مسکن دارد، گفت: در بخش حمل و نقل مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند و در این خصوص وزارت راه برنامه هایی دارد.

همچنین در بخش مسکن که یکی از مأموریت های مهم وزارت راه و شهرسازی است از تجربه های متعدد در ساخت مسکن از جمله مسکن مهر و مسکن ملی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن که احداث 4 میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم را در برنامه قرار داده است، استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار واحد مسکونی فرسوده، 2 ساله نوسازی می شود

300 هزار واحد مسکونی فرسوده، 2 ساله نوسازی می شود