مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06بين الملل

کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی حمایت رأی دهندگانش را از دست داد


نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان می دهد که کابینه جدید رژیم تل آویو علی رغم اتخاذ مواضع تند ضد ایرانی و ضد محور مقاومت در منطقه، محبوبیت خود را بین صهیونیست های اشغالگر از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی هنوز شش ماه هم از روی کار آمدن کابینه ائتلافی نفتالی بنت و یاییر لاپید در ، نتایج این نظرسنجی نشان داد که چند گزینه دیگر برای نخست وزیری و تشکیل کابینه وجود دارد اما انتخابات سراسری جدید در فلسطین اشغالی به بن بست سیاسی که این رژیم را برای حدود دو سال و چهار انتخابات گرفتار کرده، ادامه خواهد داد.

در حالی که کمتر از شش ماه پیش بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم از سمت کابینه ای کنار گذاشته شد، این نظرسنجی نشان داد که صهیونیست ها خواستار بازگشت او به نخست وزیری هستند و این تعداد تقریبا دو برابر طرفداران بنت و لاپید است.

بر اساس این نظرسنجی، اگر انتخابات سراسری جدید امروز در فلسطین اشغالی برگزار می شد، 45 درصد از رأی دهندگان نتانیاهو را ترجیح داده و فقط حدود 25 درصد به بنت یا لاپید را انتخاب می کنند.

به نوشته تایمز اسراییل، در صورت برگزاری انتخابات جدید، نتانیاهو با 57 کرسی برای بلوک احزاب راست گرای خود، هنوز راه همواری برای تشکیل کابینه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی حمایت رأی دهندگانش را از دست داد

کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی حمایت رأی دهندگانش را از دست داد