مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06اقتصادي

بانک مرکزی دولت سابق عملکرد ضعیفی در تخصیص اعتبارات اشتغال زایی داشته است


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد بانک مرکزی دولت سابق در اجرای احکام بودجه در بخش اشتغال زایی را ضعیف خواند و گفت: از 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی تنها 328 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده که همین مبلغ هم به دستگاه های اجرایی داده نشده است.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد بانک مرکزی دولت سابق در اجرای احکام بودجه در بخش اشتغال زایی را ضعیف خواند و گفت: از 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی تنها 328 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده که همین مبلغ هم به دستگاه های اجرایی داده نشده است.

مجتبی توانگر در گفت و گو با ایسنا به تشریح میزان اجرای تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور درباره اشتغال براساس گزارش دیوان محاسبات پرداخت و توضیح داد: طبق حکم قانون بودجه دولت باید 32 هزار میلیارد تومان از محل ردیف 28 مصارف جدول تبصره 14 اختصاص می داد اما عملکرد حاکی از این است که با وجود اختصاص 328 میلیارد تومان، مبلغی به دستگاه های اجرایی پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: طبق بودجه باید هزار میلیارد تومان برای پشتیبانی فنی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومین به صورت تسهیلات بانکی داده می شود؛ 66 میلیارد تومان به سازمان به بهزیستی تخصیص یافته اما به دلیل عدم انعقاد قرارداد دستگاه های اجرایی با بانک های عامل منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی دولت سابق عملکرد ضعیفی در تخصیص اعتبارات اشتغال زایی داشته است

بانک مرکزی دولت سابق عملکرد ضعیفی در تخصیص اعتبارات اشتغال زایی داشته است