مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-06سياسي

بازگشت به اصول اسلام ناب محمدی اولویت تبلیغی در فارس است


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس گفت: بازگشت به اسلام ناب محمدی و تحقق اصول توحید، اولویت های برنامه تبلیغات اسلامی فارس است.

- ، حجت الاسلام صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: رسالت دین تحقق توحید است و این رسالت باید در تمامی مراتب عالم باید بروز داشته باشد.

وی ادامه داد: خلافت الهی همان رسالتی است که قرآن به آن اشاره داشته و محور اصلی تحقق توحید خلافت انسان کامل است و این نکته حائز اهمیت است که انسان کامل نقش ویژه ای در این بخش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: تحقق توحید می تواند عاملی برای ساخت انسان کامل و فراهم کردن شرایط دولت جهانی امام زمان (عج) را فراهم کند.

به گفته وی هویت دینی در گرو فرهنگ دینی است و فرهنگ دینی نیز پردازنده تمدن اسلامی است و آنچه مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی در استان فارس بوده بازگشت به اسلام ناب است.

قانع ادامه داد: فارس دارای سابقه تاریخی وسیعی است و فارس در قله های برجسته کشور، پیشرو در حرکت علمی، سومین حرم اهل بیت و دارای مردمی فاضل در کشور است از این رو با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان موضوع فرهنگ در استان را برطرف نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به اصول اسلام ناب محمدی اولویت تبلیغی در فارس است

بازگشت به اصول اسلام ناب محمدی اولویت تبلیغی در فارس است