مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-06سياسي

اکنون زمان آزمون و خطا نیست/ نیاز استان، حرکت سریع با پشتوانه علمی


اکنون زمان آزمون و خطا نیست و باید با تکیه بر دانش و تجهیزات، تصمیمات صحیح بگیریم.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار جدید خراسان شمالی گفت: اکنون زمان آزمون و خطا نیست و باید با تکیه بر دانش و تجهیزات، تصمیمات صحیح بگیریم.

محمدرضا حسین نژاد، 15 آذرماه، در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که در محل سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شد، با تأکید بر اینکه سخنانم جزو اعتقاداتم است، اظهار کرد: اگر امروز دکتر شجاعی خدمتی ارزشمند را در این سه سال از خود به جای گذاشته و امنیت و آرامش وجود دارد همه این ها به وجود شریف رهبری بر می گردد و سرلوحه کار بنده نیز سخنان رهبری است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب گفته اند آن مسیری که ملت را به حقوق اساسی خود می رساند پایبندی به ارزش های اساسی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایمان به مقام معظم رهبری و ارزش های اساسی انقلاب نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم و سرلوحه کار و سخنان خود قرار دهیم.

حسین نژاد افزود: تشکیلات و شئوناتی که در استان وجود دارد اگر آن ها در مسیر و اهداف خود حرکت کنند نتیجه این حرکت، می شود گزارشاتی که اقای شجاعی اعلام کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم بزرگترین پشتوانه ما هستند و باید هر چقدر بتوانیم امید را در مردم به وجود آوریم، اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون زمان آزمون و خطا نیست/ نیاز استان، حرکت سریع با پشتوانه علمی

اکنون زمان آزمون و خطا نیست/ نیاز استان، حرکت سریع با پشتوانه علمی