مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-06سياسي

جلسات مستمر نمایندگان با آیت الله رییسی رافع مشکلات است


جلسات مستمر نمایندگان با رییس جمهور می تواند به دولت برای حل مشکلات کشور و مردم کمک کند که البته شاید امکان تحقق همه مطالبات نمایندگان برای حل مشکلات نباشد ولی می توان اولویت ها را مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه 15 آذر) درباره عملکرد معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: جلسات مستمر نمایندگان با رییس جمهور می تواند به دولت برای حل مشکلات کشور و مردم کمک کند.

البته با توجه به مشکلات کشور شاید امکان تحقق همه مطالبات نمایندگان برای حل مشکلات نباشد ولی می توان اولویت ها را مشخص کرد.

وی افزود: رییس جمهور شخصا پیگیر مسائل هستند، همان روزی که در مجلس بودند دیدید زمان بازگشت در تجمع بیماران شرکت کردند و مشکلات را شنیدند و با آنها قرار ملاقات گذاشتند، فردای آن روز هم وقتی خانواده بیماران آمدند آیت الله رییسی با اینکه در جلسه بودند ولی برای پیگیری مشکل و دیدار با خانواده بیماران را در اولویت قرار دادند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تأکید کرد: در بحث زلزله هرمزگان و اندیکا هم دیدید که چگونه رییس جمهور پیگیر بود و شخصا به اندیکا سفر کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد و مشکلات را از نزدیک دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات مستمر نمایندگان با آیت الله رییسی رافع مشکلات است

جلسات مستمر نمایندگان با آیت الله رییسی رافع مشکلات است