مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-06فناوري

اطلاعات مکانی با سامانه بومی یکپارچه سازی شد


محصولی دانش بنیان مدیریت و ذخیره سازی داده های اطلاعات مکانی در لایه های مختلف اطلاعاتی را ممکن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی عاقلی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این محصول تحت وب است و در دسته بندی نرم افزارهای موقعیت مکانی قرار می گیرد، گفت: سامانه جامع مدیریت اطلاعات مکانی محصولی بومی و مبتنی بر ابزارهای متن باز و آزاد است.

وی افزود: داده ها و اطلاعات مکانی، از مهم ترین و زیرساختی ترین نوع از داده ها، برای برنامه ریزی کلان ملی و سازمانی است و کاربرد این نرم افزار موجب بی نیازی سازمان ها از سامانه های نرم افزاری خارجی غیر ایمن می شود.

عاقلی تصریح کرد: معماری سیستم به گونه ای طراحی شده است که عملکرد آن بهینه و مستقل از هرگونه لایسنس باشد و با توجه به اینکه بخش های مختلف آن بر اساس API های مختلف و به صورت ماژولار توسعه داده شده است، بسته به نیاز کاربران از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

وی افزود: ذخیره سازی داده های اطلاعات مکانی معضلی بوده که در گذشته سازمان ها با آن روبه رو بودند و در این زمینه ابزارهای بومی نبوده، از همین رو سازمان ها مجبور به استفاده از نرم افزارهای خارجی غیر ایمن برای مصارفی مانند ثبت و ضبط نقطه جغرافیایی یکسری از پارامترها از قبیل نقشه املاک شهری، پارک ها یا معابر در شهرداری بودند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مکانی با سامانه بومی یکپارچه سازی شد

اطلاعات مکانی با سامانه بومی یکپارچه سازی شد