مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-06بين الملل

جهاد اسلامی: تصمیم کویت سیلی محکمی به صورت عادی کنندگان روابط با اسراییل است


یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، تصمیم کویت برای ممنوع کردن ورود کشتی های تجاری حامل کالاهای اسراییلی از مبدأ اراضی اشغالی و یا به مقصد آن، - یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، تصمیم کویت برای ممنوع کردن ورود کشتی های تجاری حامل کالاهای اسراییلی از مبدأ اراضی اشغالی و یا به مقصد آن، سیلی محکمی را به صورت پدرخوانده های عادی سازی که در کنار دشمن اصلی امت فعالیت دارند، وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: کویت به صورت عادی کنندگانی که سرنوشت منطقه را به بازی می گیرند و در مقابل گروه های مقاومت و کشورهای حامی آنها، ائتلاف های امنیتی را با دشمن برقرار می کنند، سیلی زد و بار دیگر جانبداری خود از فلسطین را نشان داد.

الحساینه گفت: دولت و ملت کویت با تصمیم اخیر خود در ممنوعیت ورود کشتی های تجاری حامل کالاهای اسراییلی به بنادر کویت، بار دیگر جانبداری خود از مظلومیت مردم فلسطین را که همواره با تجاوزات و جرائم دشمن صهیونیستی مواجه هستند، نشان داد.

این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: این موضعگیری اصیل کویت همسو با موضعگیری های شریف عربی و ملی آن بوده و اصالت ملت کویت و تعلق آن به امت اسلامی و ارزش ها و تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: تصمیم کویت سیلی محکمی به صورت عادی کنندگان روابط با اسراییل است

جهاد اسلامی: تصمیم کویت سیلی محکمی به صورت عادی کنندگان روابط با اسراییل است