مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-06پزشكي

قلب ها و کلیه هایی که ترس از ابتلا به کرونا از کار انداخت!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط کرونایی برخی بیمارانی که مبتلا به بیماری های کلیوی، قلبی و عروقی بودند، به دلیل مراجعه نکردن به مراکز درمانی آسیب جدی دیده و در مواردی حتی جان خویش را از دست دادند.

- قلب ها و کلیه هایی که ترس از ابتلا به کرونا از کار انداخت! ایسنا/مرکزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط کرونایی برخی بیمارانی که مبتلا به بیماری های کلیوی، قلبی و عروقی بودند، به دلیل مراجعه نکردن به مراکز درمانی آسیب جدی دیده و در مواردی حتی جان خویش را از دست دادند.

دکتر بهمن صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ترس از بیماری کووید 19 موجب شد بسیاری از بیماران زمینه ای و خاص که نیاز به خدمات درمانی داشتند، در شرایط کرونایی به مراکز درمانی مراجعه نکنند یا کمتر مراجعه کنند که متاسفانه در تمامی افراد مبتلا به بیماری های مزمن غیرواگیر مشکلاتی بوجود آمد که بیماری های قلبی و عروقی در راس این بیماری ها هستند.

وی بیان کرد: بسیاری از بیمارانی که نیاز به مداخلات جدی درمانی در زمینه قلب و عروقی داشتند در شرایط کرونایی کمتر به مراکز درمانی مراجعه کردند و آمارها حاکی از کاهش مراجعات دوره ای و چکاپ مستمر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب ها و کلیه هایی که ترس از ابتلا به کرونا از کار انداخت!

قلب ها و کلیه هایی که ترس از ابتلا به کرونا از کار انداخت!