مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06سياسي

لزوم توجه به طرح انتقال آب و الحاق قوچان به خراسان شمالی


استاندار پیشین خراسان شمالی از وزیر کشور خواست تا پیگیر خواسته مردم و مسئولان برای قرار گرفتن نام استان در طرح انتقال آب و الحاق شهرستان قوچان به خراسان شمالی باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار پیشین خراسان شمالی از وزیر کشور خواست تا پیگیر خواسته مردم و مسئولان برای قرار گرفتن نام استان در طرح انتقال آب و الحاق شهرستان قوچان به خراسان شمالی باشد.

محمدعلی شجاعی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که 15 آذر در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: تمام آنچه در خراسان شمالی از موفقیت اتفاق افتاد به خاطر وحدت اجزای حاکمیت و تلاش دست جمعی مدیران است.

وی افزود: در طول سه سال مسئولیتم در این استان به هیچ عنوان برای کاری که به نفع مردم استان بود کم کاری نکردم و نگران نامه هایی ارسالی و یا احضار شدنم، نبودم.

وی به دو موضوع اساسی استان اشاره کرد و ادامه داد: لزوم قرار گرفتن نام استان در طرح انتقال آب به خاطر کمبود منابع آبی و همچنین الحاق قوچان به خراسان شمالی که خواست مردم نیز هست، جزو مهم ترین موضوعات فعلی است که درخواست دارم وزارت کشور برای آن ورود کند.

شجاعی بر ضرورت ایجاد بازارچه مرزی نیز تاکید کرد و گفت: این بازارچه در گذشته وجود داشت اما تعطیل شد و ما نیز در تلاش بودیم تا آن را مجدد برقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به طرح انتقال آب و الحاق قوچان به خراسان شمالی

لزوم توجه به طرح انتقال آب و الحاق قوچان به خراسان شمالی