مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-06بين الملل

آیا جهان در آستانه دو جنگ بزرگ در اروپا و شرق آسیاست؟


پس از آن که روسیه 175هزارسرباز و صدها تجهیزات سنگین خود را در مرزهای اوکراین مستقر کرد،آیا زمان حمله نزدیک است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران روزنامه رای الیوم ، در سرمقاله خود به قلم عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه نوشت:این روزها سوالاتی در میان دولت های اروپایی به صورت فوری مطرح می شود.

اولا: تحقیق در مورد تاریخ احتمالی حمله روسیه به اوکراین،ثانیا: کمک های نظامی و اقتصادی آمریکا به اروپا در صورت وقوع این جنگ ثالثا اوکراین پس از پایان آن از نظر جغرافیایی و سیاسی چگونه خواهد بود؟ این سؤالات ممکن است فرضی باشد، اما بر اساس گزارش ها روسیه حدود 175هزار سرباز و صدها خودروی زرهی را در مرز شمالی اوکراین مستقر کرده است، بر اساس گزارش واشنگتن پست، این موضوع نگرانی اروپا را تا حد زیادی افزایش داده است، اداره اطلاعات نظامی اوکراین کاملاً متقاعد شده است که حمله روسیه ممکن است اواخر ماه ژانویه آغاز شود.

این بسیج روسیه در پاسخ به "ازدحام" در آبهای دریای سیاه توسط کشتی های جنگی بریتانیایی و آمریکایی انجام شد که به عنوان "دریاچه روسیه" شناخته می شود اقدامی که خشم ولادیمیر پوتین را برانگیخت، چرا که پوتین آن را تهدیدی برای امنیت ملی روسیه و چالشی برای کشورش می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جهان در آستانه دو جنگ بزرگ در اروپا و شرق آسیاست؟

آیا جهان در آستانه دو جنگ بزرگ در اروپا و شرق آسیاست؟