مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-06سياسي

دانشگاه ها، پژوهش ها و تحقیقات کاربردی را توسعه بدهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: دانشگاه ها، پژوهش ها و تحقیقات کاربردی را توسعه بدهند.

- محمود ثمینی در نشست مجازی پژوهش و فناوری، تحقیق و پژوهش را به عنوان رکن پیشرفت بسیاری از جوامع توسعه یافته نام برد و اظهار کرد: انجام تحقیقات و پژوهش های کاربردی و رسیدن این پژوهش ها به مرحله تولید انبوه باعث پیشرفت کشورها می شود.

وی تصریح کرد: رسالت دانشگاه، تولید و توسعه علوم است و در این مسیر برای کمک به کشور بایستی دانشگاه ها، پژوهش ها و تحقیقات کاربردی را توسعه بدهند؛ همچنین همکاری بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با دستگاه های اجرایی بایستی افزایش یابد.

معاون استاندار لرستان از دانشگاه ها خواست بیشتر از گذشته در زمینه ترویج فرهنگ پژوهش، فعالیت داشته باشند تا فرهنگ پژوهش در سطح جامعه نهادینه و نسل به نسل منتقل شود؛ مطلوب آن است که افراد جامعه، روحیه تحقیق و پژوهش درباره هر موضوعی داشته باشند و جایگاه پژوهش به ویژه پژوهش های کاربردی در جامعه، ارتقاء یابد.

میثم دوستی زاده مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه لرستان نیز اظهار کرد: دانشگاه لرستان تلاش کرده است تحقیقات و پژوهش های کاربردی و مسئله محور در راستای رفع مشکلات و چالش های استان لرستان را افزایش بدهد و همچنین قراردادهای بین دانشگاه لرستان و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها، پژوهش ها و تحقیقات کاربردی را توسعه بدهند

دانشگاه ها، پژوهش ها و تحقیقات کاربردی را توسعه بدهند