مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-06سياسي

خلبان شهید کشوری درس نامه عزت و شرف امروز خلبانان ارتش است


رییس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: زندگی و شهادت خلبان شهید کشوری درس نامه عزت و شرف امروز خلبانان ارتش است.

- ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید خلبان احمد کشوری با اشاره به آیه شریفه چهارم سوره مبارکه صف، ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص اظهار داشت: زندگی، مجاهدت، مبارزه و شهادت شهید خلبان احمد کشوری سرشار از فرازهای درس آموزی است که دقت و درس آموختن از آن باعث تقویت روحیه جهادی در ارتش است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید کشوری مبنی بر اینکه فرمودند سرهنگ کشوری از مؤمنین بالله و رجال صادق در راه این انقلاب بود ، ابراز داشت: در حالی که کوه ها و دشت های کشورمان از سنندج تا مهران میدان پرواز و رشادت و دفاع شهید خلبان احمد کشوری بود وقتی او از بیماری قلبی حضرت امام مطلع شد بلافاصله خود را به بیمارستان قلب جماران رساند تا قلب خود را به امام و رهبر انقلاب هدیه کند.

تعهد و تخصص دو بال اوج گرفتن شهید کشوری رییس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش تعهد و تخصص را دو بال اوج گرفتن شهید کشوری دانست و گفت: شهید کشوری، استادخلبان ارشد بالگرد جنگنده کبرا و فرمانده رشید عملیات پروازی در غرب بود که با تعهد خاص در پیروی و حمایت از ولایت فقیه در کلام شهید چمران ستاره جبهه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبان شهید کشوری درس نامه عزت و شرف امروز خلبانان ارتش است

خلبان شهید کشوری درس نامه عزت و شرف امروز خلبانان ارتش است