مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-06اقتصادي

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان با کرونا فلج شود؟


یک فعال حوزه کار با بیان اینکه کرونا تنها صنوف و کسب و کارهای خدماتی را درگیر و دچار مشکل کرد، گفت: تمام کارفرمایان بخشهای تولیدی به برکت کرونا در این مدت هر طور خواستند قیمت گذاری کردند و حجم و کیفیت تولیداتشان را تغییر دادند لذا نه تنها ضرر نکردند بلکه .

- ناصر چمنی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تعیین دستمزد منطقی برای سال آینده کارگران اظهار کرد: برای آنکه قدرت خرید و معیشت جامعه کارگری افزایش پیدا کند باید برای سال آینده دستمزدها به شکل منطقی و متناسب با هزینه های زندگی آنها افزایش پیدا کند.

وی افزود: بارها از ترمیم حقوق کارگران و بازنشستگان سخن گفته ایم به این دلیل که جزو طبقه حداقل بگیر و کم درآمد جامعه هستند و برای آنکه قادر به امرار معاش و ادامه زندگی خود باشند، باید به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.

این کارشناس حوزه کار با بیان اینکه هزینه ماهانه سبد معیشت خانوارهای کارگری به 12 میلیون تومان در ماه رسیده است، تاکید کرد: ما با در نظر گرفتن تورم لحظه به لحظه در بحث خوراکی ها و همچنین اجاره بها، هزینه ایاب و ذهاب، هزینه های سنگین بهداشت و درمان و موارد دیگر حتما باید دستمزد سال آینده کارگران را افزایش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان با کرونا فلج شود؟

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان با کرونا فلج شود؟