مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-06سياسي

تیم تخصصی کرونا به دستگردان طبس اعزام می شود


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرمانداران مراقب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان ها از نارنجی به قرمز باشند، گفت: یک تیم تخصصی به دستگردان در حوزه مقابله با کرونا اعزام می شود.

- جواد قناعت، عصر یکشنبه 14 آذر در جلسه ستاد کرونای خراسان جنوبی اظهار کرد: اینکه یک شهرستان ما (طبس) در وضعیت قرمز باشد در حالی که سیر ابتلاء در کشور نزولی است را مطلوب نمی دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید مراقب باشند که شهرهای نارنجی ما قرمز نشود، بیان کرد: در شهرهایی مثل درمیان شهروندان تمایل کمتری برای واکسن زدن دارند که در این زمینه باید از ظرفیت گروه های مرجع و بزرگان هر منطقه برای ترغیب مردم به واکسیناسیون استفاده کرد.

قناعت با بیان اینکه ما چاره ای جز واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها چون زدن ماسک نداریم، ادامه داد: نباید با گفتمان اسفند 98 در زمینه مقابله به کرونا با مردم سخن بگوییم بلکه باید نوآوری در این زمینه داشته باشیم و فعالان حوزه اطلاع رسانی باید این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: وقتی که با مردم در ارتباط بوده و در جامعه قرار داریم، نمی توانیم بگوییم که حق من است که واکسن نزنم چون این اقدام ما بر روی سلامت دیگر شهروندان نیز تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم تخصصی کرونا به دستگردان طبس اعزام می شود

تیم تخصصی کرونا به دستگردان طبس اعزام می شود