مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-06سياسي

تحلیل یک کارشناس در مورد شایعات مطرح شده درباره نقشه ترور «اردوغان»


این احتمال وجود دارد که نقشه ترور اردوغان که پیش از اجرا خنثی شده است توسط «پ ک ک» و یا نفوذی های «فتح الله گلن» در سازمان امنیت ترکیه برنامه ریزی شده باشد.

- تحلیل یک کارشناس در مورد شایعات مطرح شده درباره نقشه ترور اردوغان یک کارشناس مسائل ترکیه معتد است: این احتمال وجود دارد که نقشه ترور اردوغان که پیش از اجرا خنثی شده است توسط پ ک ک و یا نفوذی های فتح الله گلن در سازمان امنیت ترکیه برنامه ریزی شده باشد.

ضیاء یلماز در گفت وگو با ایسنا در مورد برخی از اظهارنظرها در فضای مجازی مبنی بر این که آنچه که به عنوان نقشه ترور مطرح شده ممکن است اقدامی از سوی خود دولت ترکیه برای انحراف افکار عمومی این کشور از تحولات اخیر در این کشور از جمله سقوط ارزش لیر در برابر دلار باشد، گفت: بعید است که گروهی که حاکمیت را در یک کشور در دست دارد اقدام به طرح ریزی چنین نقشه ای علیه خود کند تا از این طریق محبوبیتش افزایش پیدا کند.

وی این نوع اظهارات و تحلیل ها را نادرست عنوان کرد و گفت: اگر دولتی خود اقدام به چنین طراحی کند این باعث ایجاد لطمه به امنیت این کشور می شود و بعید است که دولت ترکیه چنین نقشه ای را طراحی کرده باشد و بخواهد با چنین اقداماتی به نوعی امنیت در این کشور را دچار خدشه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل یک کارشناس در مورد شایعات مطرح شده درباره نقشه ترور «اردوغان»

تحلیل یک کارشناس در مورد شایعات مطرح شده درباره نقشه ترور «اردوغان»