مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-06اجتماعي

هوای البرز برای همه آلوده است/استقرار اورژانس در مناطق پرتردد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست البرز از ادامه آلودگی هوا تا روز جمعه 19 آذرماه خبر داد و گفت: پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد استان مستقر شده اند.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت از محیط زیست البرز از ادامه آلودگی هوا تا روز جمعه 19 آذرماه خبر داد و گفت: پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد استان مستقر شده اند.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی پایداری هوا تا روز جمعه 19 آذرماه ادامه دارد، گفت: این وضعیت باعث افزایش غلظت آلاینده ها و قرارگیری در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها شده است.

حکیمی افزود: بر همین اساس به درخواست دانشگاه علوم پزشکی البرز جلسه اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد و تصمیمات زیر در این جلسه اتخاذ شد.

تشدید برخورد قانونی باخودروهای دودزا و فاقد برچسب معاینه فنی اعم از شخصی یا دولتی و موتور سیکلت و تشدید نظارت بر مراکز معاینه فنی توسط پلیس راهور پلیس جلوگیری از تردد وسایل حمل و نقل عمومی که آلایندگی قابل رؤیت دارند (مینی بوس، اتوبوس، ون، تاکسی) از محل توقفگاه ها (مانند توقفگاه های شبانه اتوبوس های شرکت واحد) و پایانه های حمل و نقل برون شهری گشت انتظامی ، گشت اتوبوسرانی و تاکسیرانی ، مؤسسات تاکسی سرویس ، خودروهای فوریت های پزشکی و پزشکان ، جانبازان و بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای البرز برای همه آلوده است/استقرار اورژانس در مناطق پرتردد

هوای البرز برای همه آلوده است/استقرار اورژانس در مناطق پرتردد