مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-06سياسي

دانشجویان موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: دانشجویان، موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن کبود در برنامه ای مجازی تحت عنوان آنچه که یک دانشجوی ترم اول باید بداند (ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان) ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان، اظهار کرد: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در تربیت نیروی متعهد و متخصص، یک نقش بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از جمله دانشگاه لرستان نقش حمایتی، نظارتی و هدایتی دارد و در این مسیر می کوشد از تشکل های دانشجویی و دانشجویان حمایت شود؛ زیرا دانشجویان، آینده سازان کشور هستند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان خاطرنشان کرد: دانشجویان بایستی بدون دغدغه های صنفی و آسوده خاطر به تحصیل بپردازند و رسالت مسئولان است که با برنامه ریزی هرچه بیشتر در جهت کاهش مشکلات دانشجویان، اقدامات بیشتری انجام دهند.

حاتمی کن کبود بیان کرد: برنامه های مختلف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است که بر حمایت از جوانان و دانشجویان در جهت رشد علمی و افزایش اقتدار ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند

دانشجویان موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند