مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-06اقتصادي

رویکرد برنامه های کلانِ همدان ضد گردشگری است


عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در برنامه های کلانِ شهر همدان، رویکردها ضد گردشگری است، گفت: دانشگاه در حوزه گردشگری کنار گذاشته شده است و همین مسئله باعث شده بسیاری از کارهایی که به اسم گردشگری انجام می شود به ضد گردشگری تبدیل شود.

- دکتر حسن سجادزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز با توجه به کمبود آب و مشکلات زیست محیطی نمی توان گفت کشاورزی محور توسعه همدان است و باید گردشگری را سرلوحه همه مسائل و پیوست های برنامه های استان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در همدان همه شعار گردشگری می دهند اما در عمل اتفاق خاصی نمی افتد و در این زمینه آسیب شناسی و مسائل زیادی وجود دارد.

یکی از مسائل این حوزه بحث سرمایه گذاری است چراکه گردشگری را سرمایه گذار راه می اندازد بنابراین بخش خصوصی اهمیت فوق العاده ای دارد.

در جذب سرمایه گذار موفق نبوده ایم سجادزاده با بیان اینکه استان همدان هنوز نتوانسته در جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی موفق باشد و قدم های ارزنده ای بردارد، افزود: 16 برند گردشگری وجود دارد که اغلب آنها در همدان می تواند اتفاق بیفتد.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: با توجه به دارایی ها و برندهای استان چندین مسئله حائز اهمیت است که می توانیم در برنامه های توسعه گردشگری همدان مدنظر داشته و برای آنها برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد برنامه های کلانِ همدان ضد گردشگری است

رویکرد برنامه های کلانِ همدان ضد گردشگری است