مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 21:452021-12-05بين الملل

محمد بن سلمان حاضر به دیدار با منصور هادی نیست


در ادامه تحقیرهای ائتلاف سعودی نسبت به «عبد ربه منصورهادی» رییس جمهور مستعفی یمن، ولیعهد سعودی نیز حاضر به دیدار با وی نیست.

- به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درخواست عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن را برای دیدار با وی را رد کرد.

به گفته برخی منابع، منصور هادی که در ریاض پایتخت عربستان اقامت دارد بارها درخواست دیدار با ولیعهد عربستان را داشته اما بن سلمان اعلام کرده به دلیل مشغله کاری حاضر به دیدار با وی نیست.

این منابع اعلام کردند که منصور هادی مجبور شد که از طریق محمد الجابر سفیر عربستان در یمن به بن سلمان پیامی بفرستد و سفیر قول داده که پیام را به دفتر ولیعهد عربستان منتقل کند اما بدون آنکه تاریخی را برای پاسخ به نامه مشخص کند.

منصور هادی که در سال 2015 با فرار به جنوب یمن درخواست حمله از سوی عربستان به یمن را داشت تصور می کرد که در نهایت می تواند بار دیگر به قدرت بازگردد.

اما وی اکنون در عربستان به نوعی در حصر خانگی به سر می برد چرا که برخی منابع اعلام کرده اند که وی اجازه خروج از عربستان را ندارد و از سوی ریاض و ابوظبی بارها تحقیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بن سلمان حاضر به دیدار با منصور هادی نیست

محمد بن سلمان حاضر به دیدار با منصور هادی نیست