مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-05سياسي

بررسی نحوه اجرای قانون کاداستر در کمیسیون اصل 90


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو خضریان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه، 14 آذرماه) کمیسیون اصل 90 قانون اساسی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته حقوقی و قضایی این کمیسیون اشاره کرد و گفت: - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه اجرای قانون کاداستر در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو خضریان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه، 14 آذرماه) کمیسیون اصل 90 قانون اساسی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته حقوقی و قضایی این کمیسیون اشاره کرد و گفت: این گزارش پیرامون نحوه اجرای قانون کاداستر (حدنگار) بود که دارای موانعی برای اجرا بود و ایراداتی داشت.

وی با اشاره به تصویب این گزارش در صحن بعد از بررسی های صورت گرفته، گفت: نظر به شکایات متعدد در خصوص تخلفات و جرائم صورت گرفته در حوزه اراضی و املاک و میزان دعاوی مطروحه در نظام قضایی که باعث تشکیل حداقل 50 درصد پرونده های حقوقی شده بود که ریشه در این موضوع داشت، گزارشی با تأکید بر تسریع در رفع اطاله دادرسی، کاهش پرونده ها و شفاف سازی در مواجهه با پدیده زمین خواری تهیه شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اصل نود این گزارش را پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های ذی ربط و کارشناسان به تصویب رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه اجرای قانون کاداستر در کمیسیون اصل 90

بررسی نحوه اجرای قانون کاداستر در کمیسیون اصل 90