مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-05سياسي

برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران برتر قم


جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در استان، افزود: همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان با همت استانداری، - پارک علم و فناوری و دانشگاه قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری در سالن مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال به پژوهشگران استان در حل مشکلات جامعه به ویژه به کارخانجات و تولیدی ها عنایت ویژه داشته باشد.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در استان، افزود: همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان با همت استانداری، پارک علم و فناوری و دانشگاه قم برگزار می شود.

دیرباز با بیان اینکه پژوهش و فناوری در خدمت تولید است، اظهار کرد: اقتصاد تنها در تولید خلاصه نمی شود، تولید نقش محوری دارد از این جهت اگر پژوهش و فناوری در خدمت تولید باشد قطع به یقین به سایر بخش ها مانند توزیع و مصرف بهینه و همچنین وضعیت نسبی استان قم در صنعت گردشگری و زیارتی می تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران برتر قم

برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران برتر قم