مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-05اجتماعي

بهزیستی: 94 درصد خانواده ها متقاضی کودک کمتر از 5 سال هستند


مشکل ما در بحث فرزندپذیری، کودکان بالای پنج سال است که سرپرستی ندارند و یا سلب حضانت شده اند و یا کودکانی که دارای بیماری خاص می باشند .

- مشکل ما در بحث فرزندپذیری، کودکان بالای پنج سال است که سرپرستی ندارند و یا سلب حضانت شده اند و یا کودکانی که دارای بیماری خاص می باشند .

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، تعداد بچه هایی که به فرزندخواندگی می روند را در سال، حدود 2 هزار کودک و نوجوان اعلام کرد و افزود: بیش از 80 درصد خانواده ها متقاضی کودک زیر 2 سال و بیش از 94 درصد خانواده های فرزندپذیر، متقاضی کودک زیر پنج سال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سعید بابایی روز یکشنبه در پایان سفر 2 روزه خود به آذربایجان شرقی در نشست کاری ادامه داد: مشکل ما در بحث فرزندپذیری، کودکان بالای پنج سال است که سرپرستی ندارند و یا سلب حضانت شده اند و یا کودکانی که دارای بیماری خاص می باشند .

وی خاطرنشان کرد: بیماری برخی از این کودکان قابل درمان بوده و با کمک خانواده های خوب که علاقه مند، پیگیر، دلسوز، آشنا و آگاه باشند، می توانند روند درمانی شان را به سرعت سپری کنند.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در حوزه فرزندخواندگی مطرح است، مشارکت طلبی از جامعه برای به فرزند خواندگی رفتن این کودکانی است که حائز شرایط فرزند خواندگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی: 94 درصد خانواده ها متقاضی کودک کمتر از 5 سال هستند

بهزیستی: 94 درصد خانواده ها متقاضی کودک کمتر از 5 سال هستند