مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-05سياسي

147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند


معاون حمایت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه خیران همواره محرومان و نیازمندان استان را فراموش نکرده و به یاری آن ها شتافتند، گفت: - ، سیده فاطمه تقوی شامگاه یک شنبه در جلسه مشارکت خیران در امور خیر کمیته امداد به میزبانی این نهاد در سمنان ضمن بیان اینکه نیکوکاران استان سمنان هیچ گاه نیازمندان و محرومان را فراموش نکرده و همه جا دستگیر این افراد بودند، ابراز داشت: 147 زوج در انتظار همدلی مردم خوب استان سمنان هستند تا بتوانند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به همت همین خیران و کمیته امداد استان سمنان 190 زوج نیازمند در شُرف ازدواج راهی خانه بخت شدند، افزود: در مجموع دو میلیارد 266 میلیون تومانی برای حمایت از این زوج های در شرف ازدواج پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نه تنها نوعروسان بلکه به دختران و پسران کمک هزینه برای ازدواج مجدد آن ها پرداخت شده است، ابراز داشت: به این زوج ها 34 فقره کمک هزینه ازدواج داده شده است.

تقوی بابیان اینکه هدف از پرداخت کمک هزینه ازدواج تحکیم بنیان خانواده است، تصریح کرد: تلاش شد تا با این کمک هزینه ها این گروه از جامعه بتوانند زندگی خود را آغاز کرده و مورد حمایت واقع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند

147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند