مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-05دانش

آغاز ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز در فارس


ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نورشهرستانهای استان برای ورودی بهمن ماه امسال از امروز یکشنبه آغاز شده و تا 20 آذرماه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور فارس گفت: ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نورشهرستانهای استان برای ورودی بهمن ماه امسال از امروز یکشنبه آغاز شده و تا 20 آذرماه ادامه دارد.

محمدحسن صیف یکشنبه 14 آذر در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان اینترنتی و صرفاً در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.

org انجام می شود.

او افزود: این مرحله برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده، انجام می پذیرد که اقشار مختلف که شرایط ورود به دانشگاه پیام نور را دارند می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور فارس، پذیرش در این مرحله بدون آزمون بوده و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد و شهریه این دوره همانند دوره های دیگر دانشگاه خواهد بود و شرایط استفاده از وام های دانشجویی از جمله وام شهریه برای این دانشجویان فراهم است.

صیف در خصوص تغییر رشته نیز عنوان کرد: شرایطی که برای این متقاضیان فراهم شده، این است که اگر بعد از گذراندن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز در فارس

آغاز ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز در فارس