مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-05سياسي

تلاش اعضای هیأت علمی دانشگاه قم برای رفع مشکلات صنایع


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم گفت: تعدادی از اعضای هیات علمی، به مدت 6 ماه به صنایع می روند، در آنجا مستقر می شوند و مشکلات صنعت را حل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید فراهانی فرد امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه قم برگزار شد، با معرفی کردن دانشگاه قم به عنوان دانشگاه معین، اظهار کرد: اصلی ترین و عمده ترین کار در ستاد پژوهش استان، معطوف به دبیران ستاد است؛ امسال، دبیر جشنواره دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، دبیر فن بازار رییس پارک علم و فناوری و دبیر کمیته علمی مدیر پژوهش دانشگاه قم خواهد بود.

وی با بیان اینکه معاونان پژوهشی از دانشگاه های مختلفی برای برنامه های هفته پژوهش دعوت شده اند، گفت: برای رسیدن به معیارهای انتخاب پژوهشگر و فناور برتر، به اجماع رسیده ایم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم یکی از اهداف و سیاست های برگزاری هفته پژوهش در استان قم را کسب جایگاه پژوهشی مطلوب در سطح کشور دانست و گفت: شعار امسال هفته پژوهش، حمایت از تولید است و ما در رابطه با کارهای تجربی و ارتباط با صنعت، قدم های خوبی برداشته ایم.

وی به موفقیت های کسب شده در دانشگاه قم و صنعت استان اشاره کرد و اقدامات انجام شده در حوزه صنعت را مطلوب ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اعضای هیأت علمی دانشگاه قم برای رفع مشکلات صنایع

تلاش اعضای هیأت علمی دانشگاه قم برای رفع مشکلات صنایع