مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-05سياسي

460 گروه در باشگاه حامیان محیط زیست عضو هستند


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور گفت: 460 گروه در باشگاه حامیان محیط زیست عضو هستند.

- مهدی عباسی در دیدار با رییس دانشگاه لرستان و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تشکیلات دانشجویی جهاد هست و هرآنچه که مسئولیت جهاد دانشگاهی در حوزه دانشجویی وجود دارد در این سازمان اتفاق می افتد، بنابراین موظف به شبکه سازی دانشجویان در سراسر کشور هست.

وی تصریح کرد: ماموریت اصلی ما رشد و توانمندسازی دانشحویان در گام دوم انقلاب اسلامی بوده که این ماموریتی است که مجموعه جهاد دانشگاهی برعهده سازمان دانشجویان گذاشته است.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: در تعاملات و ارتباطاتی که با مراکز، نهادها و وزارتخانه ها از جمله وزارتخانه های علوم، بهداشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها داریم بر روی این مسئله خیلی بحث شد و ماموریت سازمان دانشجویان به عنوان شبکه رشد و توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی مورد تایید قرار گرفت.

عباسی اضافه کرد: در این راستا مجموعه فعالیت های که در سازمان دانشجویان به لحاظ تنوع و گستردگی فعالیت ها اتفاق می افتاد مثال زدنی است شاید به جرات می توان گفت که کمتر نهادی را در دانشگاه داشتیم که با این گسترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

460 گروه در باشگاه حامیان محیط زیست عضو هستند

460 گروه در باشگاه حامیان محیط زیست عضو هستند