مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-05سياسي

قضات نباید تحت تأثیر حب و بغض ها و جریان سازی های سیاسی قرار بگیرند


یکی از مهم ترین مسائل در قوه قضاییه تأثیرناپذیری از حب و بغض ها و جریان سازی های سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشته اند زیرا قاضی باید مستقل بوده و بر اساس قانون عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قوچان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حکومت ولایت فقیه است، حکومتی که شاید کسی در هزار سال قبل فکر نمی کرد روزی برسد که در کشوری یک فقیه دین شناس و جامع الشرایط قوانین اسلام را پیاده کند.

امام جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که این نظام با مجاهدت های فراوانی به پیروزی رسیده و امروز در این فضای مقدس توفیق خدمت گذاری فراهم شده است، بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری انتظاراتی از مجموعه دستگاه قضایی و قضات دارند که این فرمایش ها و سخنان علاوه بر فصل الخطاب بودن باید به طور مکرر تذکر داده شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی حق خود را گرفته و مظلومیت برطرف شده است، گفت: برخی حق مظلوم را بلعیده اند بنابراین رییس دادگستری و دادستان در شهرستان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات نباید تحت تأثیر حب و بغض ها و جریان سازی های سیاسی قرار بگیرند

قضات نباید تحت تأثیر حب و بغض ها و جریان سازی های سیاسی قرار بگیرند