مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-05اقتصادي

3 روستای ایران از جهانی شدن بازماندند


ایران سه روستای برندیق (استان اردبیل)، خرانق (استان یزد) و لارک (استان هرمزگان) را برای شرکت در طرح ابتکاری دهکده های گردشگری سازمان جهانی گردشگری معرفی کرده بود که نام آن ها در فهرست بهترین دهکده های گردشگری جهان دیده نمی شود.

- ایران سه روستای برندیق (استان اردبیل)، خرانق (استان یزد) و لارک (استان هرمزگان) را برای شرکت در طرح ابتکاری دهکده های گردشگری سازمان جهانی گردشگری معرفی کرده بود که نام آن ها در فهرست بهترین دهکده های گردشگری جهان دیده نمی شود.

در پی معرفی بهترین دهکده های گردشگری جهان برای سال 2021، درحالی سه روستای ایران از ورود به این فهرست بازماندند که به نظر می رسد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز برای راه یابی روستاهای ایران به فهرست جهانی تا حدود دو ماه دیگر امیدوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی گردشگری 44 روستا از 32 کشور را به عنوان بهترین روستاهای گردشگری در سال 2021 معرفی کرد.

این روستاها به دلیل حفاظت از منابع طبیعی و فرهنگی، اقدامات مبتکرانه و متحول کننده و تعهد به توسعه گردشگری در راستای توسعه گردشگری روستایی برگزیده شده اند.

طرح ابتکاری سازمان جهانی گردشگری UNWTO که برای نخستین بار اجرا می شود، روستاهایی را که متعهد به تبدیل گردشگری به یک محرک قوی برای توسعه و رفاه مردم خود بوده اند، به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستای ایران از جهانی شدن بازماندند

3 روستای ایران از جهانی شدن بازماندند