مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-05اقتصادي

حمایت از جوانان نخبه و خلاق گیلان باید در دستور کار قرار بگیرد


استاندار گیلان با اشاره به لزوم حمایت از جوانان نخبه و خلاق استان، گفت: افزایش شرکت های دانش بنیان به توسعه و رشد گیلان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در مراسمی از پنج طرح برتر فناورانه مستقر در دهکده فناوری و نوآوری فشتام رونمایی و بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان را به مناسبت هفته پژوهش افتتاح کرد.

استاندار گیلان در حاشیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز نیازمند تحول اساسی در سواد، مهارت های دیجیتال دانش آموزان و سایر دانش پژوهان هستیم، افزود: محققان ما باید به روز باشند.

وی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات غیر حضوری ضروری است، گفت: اهمیت این موضوع در ایام شیوع ویروس کرونا به خوبی مشخص شد و باید نواقص و کاستی ها برطرف و زیر ساخت ها و امکانات فراهم شود.

عباسی اضافه کرد: برای رسیدن به این مرحله نیازمند بهره گیری از توانمندی و ظرفیت فعالان دانش پژوه هستیم که خوشبختانه استان گیلان در این زمینه ظرفیت ها و نیروی انسانی فراوانی دارد.

وی همچنین بر لزوم حمایت از فعالان این عرصه به ویژه جوانان نخبه و خلاق تأکید کرد و گفت: توسعه و افزایش شرکت های دانش بنیان با استفاده از ظرفیت بالای نخبگان و مبتکران جوان گیلانی می تواند بسترساز توسعه علم و دانش در رشته ها نیز باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جوانان نخبه و خلاق گیلان باید در دستور کار قرار بگیرد

حمایت از جوانان نخبه و خلاق گیلان باید در دستور کار قرار بگیرد