مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-05دانش

دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی-فناوری تبدیل می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی و کارآفرینی تبدیل شده است و برای اینکه به این سند جامه عمل بپوشانیم بنا بر این است که هر واحد شهر سنندج، - سقز، بانه، مریوان، قروه و بیجار به یک قطب مهارتی با توجه به توانایی ها و ظرفیت های آن شهرستان تبدیل شود.

قباد میمنت آبادی امروز (14آذر) در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارتی در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان امروزه 12 هزار دانشجو با 6 دانشکده که یک سوم تعداد دانشگاه های کل استان است دانشجو دارد.

میمنت آبادی بیان کرد: اخیرا براساس سند توسعه و تعالی دانشگاه حوزه مهارتی و فناوری در دانشگاه در حال ارتقاء است و امید است با ارتقا این بخش بتوانیم زمینه و بستر اشتغال دانشجو را پس از تحصیل و خدمت فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: بر اساس همان سند، دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی و کارآفرینی تبدیل شده است و برای اینکه به این سند جامه عمل بپوشانیم بنا، بر این است که هر واحد شهر سنندج، سقز، بانه، مریوان، قروه و بیجار به یک قطب مهارتی با توجه به توانایی ها و ظرفیت های آن شهرستان تبدیل شود.

میمنت آبادی ادامه داد: سال گذشته 4 هزار و 500 استاندارد مهارتی و امسال نیز 1500مهارت دیگر در رشته های مختلف اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی-فناوری تبدیل می شود

دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی-فناوری تبدیل می شود