مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-05سياسي

با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیرمجاز برخورد خواهد شد


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس از برخورد با متخلفین و تشدید نظارت بر واحدهای فروشندگی سموم در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، محمد جواد احمدی با تاکید بر اهمیت سلامت جان مردم و محیط زیست و برخورد جدی و قاطع با متخلفان عرضه سموم و کود قاچاق، غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته در استان فارس بیان داشت: دربازدیدهای انجام شده از داروخانه های گیاهپزشکی و فروشگاه های سموم کشاورزی استان 10 واحد متخلف توسط مراجع قضایی پلمپ و بیش از یکصد اخطارتذکر توسط تیم بازدید برای فروشندگان صادر شده است.

  رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح نظارت و بازدید دوره ای از فروشگاه های سموم در شهرستان ها گروه های نظارتی، از فروشگاه های عرضه سموم به صورت هفته ای، بازدید کرده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

  محمدجواد احمدی ضمن تاکید بر وجود سموم غیر مجاز در شبکه توزیع سموم، از کشاورزان خواست تا به منظورجلوگیری از صدمه زدن به محصولات کشاورزی و آلودگی بیش از پیش محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از داروخانه های گیاهپزشکی و فروشگاه مجاز فروش سموم دارای پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تهیه نمایند افزود: نمایندگان سم فروشی های مجاز در شهرستان نیز سعی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیرمجاز برخورد خواهد شد

با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیرمجاز برخورد خواهد شد