مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-05اقتصادي

پرداخت 122 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های چهارمحال و بختیاری


مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته بالغ بر 110 میلیارد تومان و در 7ماهه اول امسال بالغ بر 122 میلیارد تومان از محل درآمدهای ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: چندماه گذشته با مالیات های ارزش افزوده پرداختی به شهرداری شهرکرد، چندین دستگاه خریداری شده که نقش بی بدیلی در عمران و آبادانی شهر در آینده خواهد داشت.

شهردار شهرکرد تلاش کارکنان نظام مالیاتی را در تحقق درآمدهای کشور قابل تقدیر دانست و افزود: شهرداری شهرکرد در امر فرهنگ سازی مالیاتی در کنار اداره کل امور مالیاتی استان خواهد بود.

وی بیان کرد: روابط مجموعه شهرداری شهرکرد با اداره کل امور مالیاتی در دوره جدید، رابطه ای مثبت و سازنده در جهت خدمت بهتر به مردم و شهروندان خواهد بود.

کوروش بیگدلی در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر 110 میلیارد تومان و در 7ماهه اول امسال بالغ بر 122 میلیارد تومان از محل درآمدهای ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: روابط حسنه و سازنده ای بین اداره کل امور مالیاتی استان با شهرداری شهرکرد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 122 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های چهارمحال و بختیاری

پرداخت 122 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های چهارمحال و بختیاری