مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-05اقتصادي

متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شیراز اهلیت سنجی شوند


علاوه بر اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی از فعالیت کسانیکه با گرفتن زمین و ساخت سوله، آنها را به افراد دیگراجاره می دهند جلوگیری شود.

- ، محمد هادی ایمانیه بعد از بازدید 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، در جلسه جمع بندی مسائل مطروحه در این بازدید گفت: باید از ظرفیت های موجود در شهرک صنعتی برای اشتغال زایی بیشتر استفاده بهینه ای انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در این بازدیدها در کارگروه های تخصصی در استانداری فارس بررسی می شود، افزود: به دلیل تأثیر شهرک صنعتی شیراز در اشتغال زایی و کارآفرینی و نیز توسعه صنعتی استان، برنامه بازدید از شهرک صنعتی تداوم خواهد داشت.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم تهیه گزارش دقیقی از وضعیت قراردادهای منعقد شده در این شهرک صنعتی و پایش وضع موجود، گفت: باید تدابیری اندیشید تا علاوه بر اهلیت سنجی افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی هستند، از فعالیت آن دسته از متقاضیانی که با گرفتن زمین و ساخت سوله، آنها را به افراد دیگر اجاره می دهند نیز جلوگیری کرد.

استاندار فارس همچنین دستگاه های اجرایی را ملزم به خرید محصولات و کالاهای تولیدی درون استان دانست و افزود: دستگاه هایی که علیرغم تولید یک کالا درون استان، تولیدات مشابه سایر استان ها را خریداری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شیراز اهلیت سنجی شوند

متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شیراز اهلیت سنجی شوند