مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05بين الملل

درماندگی بی سابقه اسراییل مقابل ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این هراس و درماندگی به این علت است که اصرار صهیونیست ها بر خروج آمریکا از برجام، به افزایش اقتدار ایران ختم شده و اکنون صهیونیست ها مورد شماتت محافل داخلی خود و غرب قرار دارند که چرا موجب شده اند توافقی با آن کارکرد .

- مرور مواضع مقامات اسراییل و تحلیلگران غربی، از درماندگی و هراس بی سابقه رژیم صهیونیستی در مقابل ایران حکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این هراس و درماندگی به این علت است که اصرار صهیونیست ها بر خروج آمریکا از برجام، به افزایش اقتدار ایران ختم شده و اکنون صهیونیست ها مورد شماتت محافل داخلی خود و غرب قرار دارند که چرا موجب شده اند توافقی با آن کارکرد بی نظیر در مهار برنامه هسته ای ایران و موثر در سایر فشار های امنیتی و اقتصادی به هم بخورد و ایران اقتدار خود را باز یابد.

از سوی دیگر اسراییل با اصرار نسجیده بر بلوف های تهدید نظامی ، هم گزینه نظامی را از اعتبار ساقط کرده و هم موجب ضربات بی سابقه نظامی و امنیتی به مراکز صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نیرو های آمریکا در منطقه شده است.

جالب و مضحک اینکه چند روز قبل لاپید وزیر خارجه اسراییل در مذاکره با ماکرون رییس جمهور فرانسه، در حالی که ادعا می کرد تهدید نظامی تنها راه متوقف کردن برنامه های هسته ای ایران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درماندگی بی سابقه اسراییل مقابل ایران

درماندگی بی سابقه اسراییل مقابل ایران