مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-05اجتماعي

راه اندازی شهرک سلامت 10 هزار نفری برای معتادان


معتادان متجاهر بعد از گذشت سه ماه از زمان سم زدایی آنها، باید مشغول کار شوند، در این شهرک باید پیش بینی کنیم که این افراد سرگرم و مشغول کار شوند و به زندگی بازگردند.

- ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات انجام شده برای تجهیز مرکز ترک اعتیاد مهر سروش گفت: اقدامات لازم برای ایجاد دهکده سلامت شروع شده و ما طرح کامل و هادی آن را ارائه داده ایم.

وی با اشاره به اینکه این پیشرفت با حداقل امکانات قابل توجه است و اینکه ارگان هایی مانند شهرداری و بهزیستی که در حوزه آسیب های اجتماعی دستی بر آتش دارند هم باید مؤثر تر و فعال تر پای کار آیند، عنوان داشت: در مرکز سروش هیچ قرص و شربتی دارویی نظیر متادون در فرآیند درمان به معتادان داده نمی شود و تلاش شده تا به مددجویان این مرکز شغل و حرفه آموخته شود.

رییس پلیس پایتخت افزود: بسیاری از خانواده این مددجویان آنها را طرد و ترک کرده اند و حدود 50 تا 60 فرد در اینجا فاقد هویت هستند که باید گام هایی برای اتصال این افراد به خانواده هایشان برداشته شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه در نهایت تمام مددجویان این مرکز را تحویل خانواده شان خواهیم داد، افزود: با حداقل امکانات طی حدود دو سال گام های خوبی برداشته شده است طی جلسه ای برای رییس جمهوری، وزیر کشور و حتی شهردار هزینه های لازم برای تکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک سلامت 10 هزار نفری برای معتادان

راه اندازی شهرک سلامت 10 هزار نفری برای معتادان