مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-05سياسي

توجه ویژه دولت سیزدهم به مهارت آموزی


مدیرکل آمورش فنی و حرفه ای کردستان گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مقوله مهارت آموزی دارد، و در مناظرات ریاست جمهوری به بحث مهارت آموزی و ارتقای مهارت جوانان تاکید شده است.

- سید جمیل احمدی امروز (14آذر) در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار موبایل اظهار کرد: امروزه در دنیا به آموزش مهارتی توجه ویژه ای شده و نقش و جایگاه ویژه ای را در دنیا پیدا کرده است؛ خوشبختانه در کشور ما نیز آموزش های مهارتی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: ارتقای جوانان و مهارت آموزی یکی از اولویت های دولت است و خوشبختانه در برنامه ریزی ها این موضوع کاملا مشهود است و اقدامات بسیار مناسبی در این خصوص صورت گرفته است.

احمدی بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان تنها متولی آموزش مهارتی غیررسمی در کشور فعالیت دارد و مهارت های رسمی توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید آموزش داده شود.

وی تاکید کرد: هدف و رویکرد ما، آموزش مهارتی با رویکرد ارتقاء مهارت افراد جویای کار و همچنین ارتقای مهارت شاغلین در راستای صیانت از کسب و کار آن ها است.

احمدی اضافه کرد: سازمان فنی حرفه ای در چهاربخش فرهنگ و هنر، صنعت، خدمات و کشاورزی فعالیت دارد که بالغ بر 6 هزار استاندارد آموزشی ترویج شده است و با توجه به نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مهارت آموزی

توجه ویژه دولت سیزدهم به مهارت آموزی