مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-05بين الملل

نباید از جنگ روایت ها غافل شویم!/ غرب چگونه در مذاکرات خلع سلاح می شود؟


نتیجه بی توجهی تاریخی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به افکار عمومی، افزایش فشار صهیونیست ها و اصلاح طلبان رادیکال به فضای اجتماعی است.

- گروه فارس پلاس: دور جدید مذاکرات هسته ای وین، جمعه شب بعد از 5 روز گفت وگو میان هیات ایرانی و نمایندگان کشورهای 1+4 (انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه) به پایان رسید.

حضور کارشناسان تخصصی مسائل اقتصادی و حقوق بین الملل در هیات مذاکره کننده کشورمان، بیش از هر چیز نشان دهنده عزم جدی دولت سیزدهم برای رسیدن به یک توافق خوب و راهبردی است.

  علاوه بر تیم کامل مذاکره کننده، تهیه سه سند راهبردی مربوط به رفع تحریم ها، فعالیت های هسته ای ایران و راستی آزمایی از رفع تحریم ها توسط دیپلمات های هسته ای کشورمان، نشان می دهد ایران با برنامه ریزی ای کامل در وین حاضر شده است تا به یک توافق خوب با هدف احقاق حقوق ملت ایران برسد.

  برخلاف آن چیزی که در مذاکرات هسته ای در هفته گذشته رخ داده است، رسانه ها و دیپلمات های کشورهای اروپایی با راه انداختن هجمه تبلیغاتی علیه کشورمان سعی کردند این گزاره را به افکار عمومی ایران و جهان القا کنند که دولت رییسی و تیم مذاکره کننده اش ایده و جدیت لازم برای دستیابی به توافق خوب را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از جنگ روایت ها غافل شویم!/ غرب چگونه در مذاکرات خلع سلاح می شود؟

نباید از جنگ روایت ها غافل شویم!/ غرب چگونه در مذاکرات خلع سلاح می شود؟