مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-05بين الملل

پیشنهاد های ایران به طرف های برجامی چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هتل کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش در هفته ای که گذشت میزبان دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، - هیأت مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات وین در 2 سندی که به طرف مقابل ارائه کرد و کاملا در چارچوب برجام بود، ضمن این که پیش نویس 6 دور مذاکرات قبلی را در دستورکار داشت، موارد نقض صریح برجام را اصلاح و مواردی را هم به آن اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هتل کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش در هفته ای که گذشت میزبان دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) بود، مذاکراتی با ترکیب جدید تیم ایرانی در دولت سیزدهم و به منظور رفع تحریم های آمریکا.

در دولت دوازدهم از اواسط فروردین تا پایان خرداد ماه سال جاری 6 دور مذاکره برای احیای برجام بعد از خروج آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف های اروپایی برگزار شد که عملا با کارشکنی های آمریکا و با این که اعلام شد پیشرفت هایی حاصل شده، در عمل نتیجه ای به همراه نداشت و با آمدن دولت جدید در ایران این مذاکرات متوقف شد تا بررسی ها در دولت جدید انجام شد.

در نهایت بعد از رایزنی هایی که در این مدت بین علی باقری با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و همچنین روسیه و چین انجام شد، هشتم آذر ماه زمان آغاز این مذاکرات اعلام و تیم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد های ایران به طرف های برجامی چه بود؟

پیشنهاد های ایران به طرف های برجامی چه بود؟