مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-05سياسي

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت


اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس گفت که برای پیشرفت صنعت نفت کشور می باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز گفت: برای پیشرفت صنعت نفت کشور می باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

وی افزود: چالشی که در دولت گذشته گریبانگیر کشور شد ناشی از همین عدم وجود مدیران جهادی و انقلابی بود، اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

نماینده مردم تهران در ادامه عنوان کرد: به آقای اوجی گله کردم که حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید از ایشان خواستم وقتی بگذارند و هفته آینده راهکارهایی را مطرح کنیم، آنچه که اکنون در مجلس درگیر آن هستیم این است که خام فروشی یک معضل جدی کشور است و این ثروت عظیم که شما می فرمایید هزار محصول حداقل در کشورهای دیگر فراورده از این نفت تولید می شود اما ما در این قضیه متاسفانه نمی دانم به چه دلیل دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت