مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-05اجتماعي

تولید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی برای استفاده در مدارس


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس موفق به تولید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی به منظور استفاده در مدارس و نیز طراحی پارک های آموزشی در کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حازم فری پور، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما در حوزه طراحی، ساخت و تولید وسایل آموزشی به خصوص ویژه مدارس فعالیت می کند تا دانش آموزان محتوای کتاب علوم را از طریق مشاهده، بازی و لمس کردن یاد بگیرند.

وی به طراحی و ساخت پارک های آموزشی برای دانش آموزان و عموم مردم در این شرکت اشاره کرد و افزود: احداث این پارک ها با عنوان خانه های علوم برای دانش آموزان یک تجربه جهانی است که این پارک ها در همه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه توسط دولت ها، نهادها و خیرین با برخورداری از تجهیزات آموزشی ایجاد می شوند و عموم مردم را با علم آشنا می کنند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: ما طراحی این پارک های آموزشی را از سال 85 در 31 مرکز در نقاط مختلف ایران آغاز کردیم که طی 15 سال گذشته تاکنون حدود دو و نیم میلیون نفر از این مراکز بازدید کردند.

فری پور باغ علم نوجوان باغ کتاب تهران را بزرگترین این پارک های آموزشی اعلام کرد و گفت: 160 محصول شرکت ما در قالب پارک افزار، وسایل دبیر افزار در این پارک قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی برای استفاده در مدارس

تولید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی برای استفاده در مدارس