مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-05سياسي

دانشگاه ها از فرصت های بین المللی به خوبی استفاده نکرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ما در زمینه استفاده از فرصت های بین المللی کوتاهی کرده ایم گفت: می توانیم با فعالیت در حوزه بین الملل دستاوردهای خیلی خوبی داشته باشیم.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و دکتر سعید ناطقی، معاون درمان و دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه برنامه های چهارساله معاونت های تحت نظر خود را معرفی کردند.

دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه گزارشی از سفر اخیر خود به اندونزی گفت: پس از سه روز قرنطینه کامل در جاکارتا در فرصت یک روزه ای که داشتیم با معاون فناوری رییس جمهور و معاون وزیر بهداشت این کشور دیدار و گفت وگو کردیم.

قناعتی نتایج این سفر را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این سفر دو دستگاه ربات جراحی از راه دور سینا به اندونزی فروخته شد این در حالی است که پیش از این فقط ربات جراحی داوینچی با حدود 4 برابر قیمت ایران در بازار وجود داشت که این افتخار بزرگی برای ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی با بیان اینکه ما در زمینه استفاده از فرصت های بین المللی کوتاهی کرده ایم و باید کار زیادی صورت گیرد افزود: در سفر به اندونزی و سفر قبلی به عراق احساس کردم که ما از فرصت های بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از فرصت های بین المللی به خوبی استفاده نکرده اند

دانشگاه ها از فرصت های بین المللی به خوبی استفاده نکرده اند