مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-05اقتصادي

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو)


با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت نهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) آغاز به کار کرد.

- افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو) با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت نهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و طبق اعلام شبکه اطلاع رسانی تولدی و تجارت ایران(شاتا)، مهدی صادقی نیارکی- معاون امور صنایع وزارت صمت- در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران متافو اعلام کرد: صنعت فولاد جزو افتخارات کشور است که علاوه بر تامین نیاز داخل، با ارز حاصل از صادراتی، نیاز سایر صنایع را تامین می کند.

اتفاق های بسیار خوبی در صنعت فولاد رخ داده است و این صنعت طی سالیان اخیر رشد خوبی کرده است.

وی افزود: مهمترین عامل رشد کشورها صنعت است.

صنعت ساخت می تواند با برندینگ سبب ارتقای صادرات شود که این صنعت نیاز به ماده اولیه (فولاد) دارد و طرح هایی نیز داریم که به توسعه صنعت فولاد کشور و افزایش صادرات کمک خواهد کرد.

باید با تکمیل زنجیره ارزش بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و لوازم خانگی صادر کنیم که این موارد نیازمند تکمیل زنجیره ارزش فولاد است که در کشور توسعه یافته است و بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو)

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو)