مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-05سياسي

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی در اسفندماه سال جاری


رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت گفت: سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی اسفندماه سال جاری در جزیره کیش برگزار میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تأخیر و به شکل محدود و عمدتاً در فضای مجازی در آبان ماه سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت از سال 95 با انتشار چند مجله بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد، تصریح کرد: هم اکنون ما در این مرکز، مجله مطالعات تطبیقی حقوق بشر را به 5 زبان فارسی، انگلیسی، عربی، آذری و استانبولی و یک نشریه با عنوان صلح و عقلانیت را به همین زبان ها منتشر می کنیم و به دنبال توسعه فعالیت های رسانه ای هستیم.

سیاحت اسفندیاری ادامه داد: همچنین به لطف الهی تاکنون موفق به انتشار 15 کتاب تحت عناوین صلح، فرهنگ و عقلانیت شده ایم، ضمن آنکه یکی از فعالیت های ما برگزاری همایش گفتمان علمی انقلاب اسلامی بوده که با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه این مهم در 19 حوزه دانشی صورت گرفته است.

رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با اشاره به ایجاد بنیاد بین المللی نظریه پردازی با حضور اندیشمندان کشورهای مختلف در این مرکز گفت: فعالیت این بنیاد شامل برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی است، ضمن آنکه تاکنون نیزدوره های آموزشی از جمله تربیت مشاور برای کشورهای آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی در اسفندماه سال جاری

برگزاری سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی در اسفندماه سال جاری